Sunday, January 18, 2009

KENANGAN LALU MENGIMBAS KEMBALI

Hi murid-murid yang cik gu sayangi,

Hari ini cuti la.. cik gu makan-makan-makan, rehat-rehat-rehat, tapi masih ingat dengan korang. Tak pe..buat je latihan yang cik gu bagi... masih belum siapkan. Esok kena hantar, jadi sambil tengok2 juara lagu tu buat la homework same ye.. pas tu esok boleh hantar k.

SEJARAH adalah tentang masa lalu, masa lampau...penceritaan sejarah yang seronok ialah yang penuh bertenaga, penuh emosi, ada gaya dan ada rupa dan ada cerita, betul???
...sebab itu korang kena cari pn maryati!!!! Ha, ha, ha...

Sebenarnya cik gu macam korang juga.. masa 25 tahun dulu kena belajar macam2. fizik, kimia, bio, agama, geog dlln. Sebab itu hari ini cik gu terkenang masa lalu, ada kenangan, ada sejarah di sekolah cik gu SMDSA- MAJU TERUS MAJU.

Kenangan lalu mengimbas kembali - teringat pada cikgu-cikgu, classmates, kawan2 baik, kawan2 istimewa dan semuanya..yang TERSURAT dan TERSIRAT @???## Bangku, meja, Dewan yang cantik, bendera, POKOK ASAM JAWA, asrama, kantin, kari asrama, nasi lemak asrama, roti sapu planta + telor rebus asrama, pak abu kantin, meehoon kantin, nasi lemak lauk sadin, MR HO, MISS TAN, MR RAHMAN DAUD, MR RAHMAN SIAM, USTAZ FOZI, CIK GU SHADIN, CIK GU RAMAN ISMAIL, MR MICHAEL PEACE CORP USA, PN DARIAH, CIK GU BIDIN, CIK GU SITI ENDON, CIK GU HARON.

THANK U VERY MUCH TEACHERS! MAY GOD BLESS YOU!

Untuk kawan-kawan, semoga anda berjaya dan maju terus maju. Pakai baju kuning pi SikKedah bawa periuk, bawa gitar, masa terlalu cepat beredar ....

Miss u,

MaryatiRahmani
Budak Tambun Tulang,
Arau. Perlis.

3 comments:

  1. Makan2 kat rumah cikgu maryati memang superb ^_^
    Thank you for those delicious food...sangat sedap

    ReplyDelete
  2. ingat maziyah tak.......ukm ...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zie... aku ingat kau kat mana???
      aku selalu pergi melaka ...

      Delete